نرم افزار ارتباط با مشتري يا Customer relationship management يک ابزار ديجيتالي و معمولا آنلاين براي مديريت کليه روابط و تعاملات شرکت شما با ليدها، مشتريان احتمالي و مشتريان است.
مي توان گفت CRM تمام فعاليت ها، استراتژي ها و فناوري هايي است که شرکت ها براي مديريت تعاملات خود با مشتريان فعلي و بالقوه خود از آن استفاده مي کنند.
CRM به مشاغل کمک مي کند تا با مشتريان خود درست ارتباط برقرار کنند که به نوبه خود باعث ايجاد وفاداري و حفظ مشتري مي شود.
از آنجايي که رضايت و وفاداري مشتريان يک شرکت ارتباط مستقيمي با ميزان درآمد آن دارد، سي آر ام به عنوان ابزاري براي افزايش رضايت مشتري مي تواند در اين راستا بسيار کمک کننده باشد.
برخي از نرم افزارهاي CRM پيشرفته تر داراي اين ويژگي هستند که مي توانند فرايند فروش و علل شکست يا پيروزي يک معامله را دنبال کنند و ارائه دهند.
نرم افزار مديرت ارتباط با مشتري داراي ويژگي هايي است که اهميت آن را بيان مي کند. در ادامه به بيان اصلي ترين ويژگي هاي اين نرم افزار مي پردازيم.
هدف استفاده از اين ابزار ساده است: بهبود روابط تجاري براي توسعه کسب و کار خود.
سيستم CRM به شرکتها کمک ميکند تا فرآيندها را سادهتر پيگيري کنند، با مشتريان در ارتباط باشند و سود بيشتري به دست آورند.
CRM به معني ارتباط با مشتريان است؛ اما اين همه ماجرا نيست و اين ابزار براي:
مورد استفاده قرار ميگيرد.
ابزار CRM به شما کمک ميکند تا در طول چرخه و سفر مشتري روي روابط سازمان خود با افراد مختلف - از جمله مشتريان، کاربران، همکاران يا تامينکنندگان - تمرکز کنيد و بتوانيد مشتريان جديدي پيدا کنيد، برنده ميدان رقابت شويد و در طول رابطه با مشتري، پشتيباني و خدمات اضافي ارائه دهيد.
نرم افزار حضور و غياب و افزايش بهروه وري کسب و کارها
مشتريان ,مي ,ارتباط ,مشتري ,نرم ,روابط ,با مشتريان ,نرم افزار ,براي مديريت ,ارتباط با ,است که
درباره این سایت