سيستم هاي مديريت کسب و کار به طور کلي يک هدف را دنبال مي کنند و آن ساده سازي و بهبود فرآيند مديريتي کسب و کارها است. با آنکه اين سيستم ها يک هدف را دنبال مي کنند اما تفاوت هايي با يکديگر دارند که ممکن است آنها را به يک نرم افزار کاربردي و يا مخرب تبديل کند.


ويژگي هايي که احتمالاً در نرم افزار مديريتي خود به آن احتياج داريد عبارت اند از:



  • مديريت پروژه

  • مديريت زمان

  • اشتراک اطلاعات

  • فروش و CRM

  • هوش تجاري

  • مديريت منابع انساني

  • مديريت منابع سازماني

  • بودجه و مديريت هزينه

  • حسابداري و گزارشگري مالي

  • مديريت حضور و غياب کارمندان


همانطور که مي بينيد ، عملکردهاي مختلفي وجود دارد که ممکن است به آنها نياز داشته باشيد. بهترين کار انتخاب يک راه حل يکپارچه به نام نرم افزار مديريت کسب و کار (BMS) است که بتواند اطلاعات بخش هاي مختلف را در يک پايگاه داده اشتراکي جمع آوري کند و بين قسمت هاي مختلف يکپارچگي ايجاد کند. به اين صورت شما در کوتاه ترين زمان و با چند کليک به سادگي مي توانيد بسياري از بخش هاي کسب و کار خود را مديريت کنيد.


چرا به سيستم مديريت کسب و کار نياز داريم


بسياري از مطالعات نشان مي دهد که مشاغل با سيستم هاي مديريتي ضعيف به ندرت به راندماني بالاتر از 66 درصد مي رسند. درست است که دستيابي به راندمان 100 درصدي غير ممکن است، يک سيستم مديريتي درست و اصولي مي تواند تا 30 درصد افزايش در کارايي داشته باشد.


تاثير افزايش هزينه در سيستمي فاقد فرايند مديريتي درست کاملا واضح است. اما چيزي که ممکن است از نظرها پنهان بماند تاثير منفي اين ضعف بر روي رضايت مشتريان است. هزينه ي سنگيني که از دست دادن مشتري هاي قديمي و عدم توانايي در جذب مشتريان جديد بر روي دوش شرکت شما مي گذارد به مراتب بيشتر از هزينه کمي است که براي ارتقا سيستم مديريتي خود با خريد ابزاري ساده چون نرم افزار مديريت کسب و کار مي کنيد.


دليل مهم ديگري که کمي پيش نيز به آن اشاره کرديم زمان و انرژي زيادي بود که کارمندان صرف ورود اطلاعات به سيستم ها و يا جستجوي داده ها مي کردند. اين زمان مي تواند به کمک BMS صرف مسائل مهم تر و پيشرفت و گسترش سازمان شود.


نرم افزار مديريت کسب و کار کاوان يکي از بهترين نرم افزارهاي مديريتي است. اين نرم افزار با سرعت بالا و انعطاف پذيري بالايي که دارد مديريت را بسيار ساده سازي مي کند. اين نرم افزار شامل چهار ماژول نرم افزار حضور و غياب کاوان، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري(CRM) و نرم افزار مديريت منابع انساني (HRM) است.


منبع

نرم افزار حقوق و دستمزد چيست؟

نرم افزار حضور و غياب و افزايش بهروه وري کسب و کارها

نرم افزار مديريت مشتريان چيست؟

چرا به نرم افزار مديريت کسب و کار احتياج داريم؟

نرم ,مي ,مديريت ,افزار ,کار ,کسب ,نرم افزار ,کسب و ,و کار ,مديريت کسب ,افزار مديريت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


daneshdoc crm تفریحات سالم دانلود کده مشاوره و استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت neginekavrict ( گروه ریاضی بهارستان 1 ( ریاضی پویا خرید اینترنتی mahtabtvc مطالب اینترنتی